18 mars 2013

Hello monday!


Rosendals slott

Det blev en tur till Rosendals trädgårdar OCH Panduro igår.
Jag var in i butiken i Rosendal och så synd att mina armar är nästintill obrukbara, för där fanns en hel del pelargonsticklingar jag absolut kunnat köpa med mej, men jag kan inte bära tungt just nu.

Panduros påsksortiment var ganska urplockat, men lite pysselmaterial fick jag med mej. Får se vad det blir av det?!

Idag blir det en kort jobbdag, jag arbetar med kollegornas PIM-utbildning på måndagar och idag ska jag nog gå hem efter halva dagen. Jag jobbar en del med deras uppgifter hemifrån och kan alltså styra min tid lite. Skönt. Och särskilt nu.

Nu går jag ut i solskenet!

Ha en fin vecka!


1 kommentar:

  1. Frustrerande att gå och titta men inte kunna få med sig något hem. Du får ha bärhjälp med dig nästa gång.
    Hoppas du kan få komma igång med behandling väldigt snart så eländet kan börja vända.

    Att jobba hemifrån kan vara skönt. Idag har jag varit på fortbildning på annan skola och det innebar kortare dag än vanligt. Jag känner att jag utan problem skulle kunna jobba 10-15 varje dag. Hann ju hur mycket som helst i morse.

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...